Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD)

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD)

Μουζενιτίδης, Αλέξιος

Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται δικαιολογημένα ως ηλεκτρονική. Ξεκίνησε πριν από πολλές δεκαετίες δειλά-δειλά με εφευρέσεις όπως αυτές του τηλεφώνου, των COMPUTERS και των VIDEO. Τα διλήμματα που ακολούθησαν από τη χρήση τους προβάλλουν αμείλικτα. Είναι ξεκάθαρο ότι κινδυνεύουμε από την εμπορευματοποίηση και την εισβολή στην προσωπική μας ζωή. Προτεραιότητα μας πρέπει να είναι η προστασία αφενός του ατόμου και η πρόοδος του συνόλου της κοινωνίας αφετέρου, χωρίς να αμελούμε την τεχνολογία. Η DAAD (Ψηφιακή Αμφίδρομη Διαφήμιση) κάνει χρήση όλων των μοντέρνων τεχνολογιών διαφήμισης όπως θα παρουσιασθούν κατωτέρω. Αναλύοντας αυτές έστω και χωρίς να το θέλουμε νιώθουμε καταλυτική την παρουσία του Αμερικανού Συγγραφέα RAY BRADBURY αλλά και του γνωστού Δόκτορος GOEBELS. Ο Αμερικανός μέσα από τα έργα του, ειδικά το «FARHENHEIT 451» παρουσίασε τα τεχνολογικά μέσα 3 δεκαετίες πριν αυτά τελικά καταστούν πραγματικότητα ενώ ο Γερμανός ανέλυσε επιστημονικά και εν πολλοίς κυνικά τους στόχους και τις μεθόδους, την ουσία εν τέλει, της διαφήμισης-προπαγάνδας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)