Διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2003 (EL)
Διαφήμιση

Αράπογλου, Δημήτριος

Η διαφήμιση είναι μια μορφή επικοινωνίας μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή. Ο παραγωγός χρησιμοποιώντας σαν μέσο την διαφήμιση απευθύνεται στον καταναλωτή, με σκοπό να την υποβάλει και να τον επηρεάσει, εκμεταλλευόμενος μάλιστα και ορισμένες ανάγκες και διαθέσεις του όπως: την άνεση, την υγεία, ματαιοδοξία, τον εγωισμό, την ζήλια και άλλες. Στις περισσότερες περιπτώσεις κατορθώνει να τον πείσει, γιατί με κατάΜηλα ερεθίσματα αλλάζει τον προσανατολισμό του και κερδίζει την εμπιστοσύνη του. Η επιρροή της διαφήμισης είναι σημαντική σε όλους τους τομείς της ζωής. Και ενώ είναι αναμφισβήτητο ότι έχει πολλές επενέργειες που γίνονται αλλού αισθητές με περισσότερη και αλλού με λιγότερη ένταση, είναι βέβαιο ότι έχει και αρνητικές επιδράσεις, όταν μάλιστα δεν ασκείται υπεύθυνα. Η διαφήμιση στις μέρες μας έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και αποτελεί χαρακτηριστικό φαινόμενο και έκφραση του πνεύματος της εποχής μας. Γι’ αυτό δεν πρέπει να θεωρείται υπερβολή το υποστηριζόμενο από πολλούς, ότι η διαφήμιση τείνει να καταβάλλει τον τέταρτο συντελεστή, συντελεστή της οικονομίας μετά το κεφάλαιο.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.