Διαφήμιση

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2003 (EN)
Διαφήμιση

Αράπογλου, Δημήτριος

Η διαφήμιση είναι μια μορφή επικοινωνίας μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή. Ο παραγωγός χρησιμοποιώντας σαν μέσο την διαφήμιση απευθύνεται στον καταναλωτή, με σκοπό να την υποβάλει και να τον επηρεάσει, εκμεταλλευόμενος μάλιστα και ορισμένες ανάγκες και διαθέσεις του όπως: την άνεση, την υγεία, ματαιοδοξία, τον εγωισμό, την ζήλια και άλλες. Στις περισσότερες περιπτώσεις κατορθώνει να τον πείσει, γιατί με κατάΜηλα ερεθίσματα αλλάζει τον προσανατολισμό του και κερδίζει την εμπιστοσύνη του. Η επιρροή της διαφήμισης είναι σημαντική σε όλους τους τομείς της ζωής. Και ενώ είναι αναμφισβήτητο ότι έχει πολλές επενέργειες που γίνονται αλλού αισθητές με περισσότερη και αλλού με λιγότερη ένταση, είναι βέβαιο ότι έχει και αρνητικές επιδράσεις, όταν μάλιστα δεν ασκείται υπεύθυνα. Η διαφήμιση στις μέρες μας έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και αποτελεί χαρακτηριστικό φαινόμενο και έκφραση του πνεύματος της εποχής μας. Γι’ αυτό δεν πρέπει να θεωρείται υπερβολή το υποστηριζόμενο από πολλούς, ότι η διαφήμιση τείνει να καταβάλλει τον τέταρτο συντελεστή, συντελεστή της οικονομίας μετά το κεφάλαιο.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)