Branding πόλης: η περίπτωση της Καστοριάς

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2013 (EL)
Branding πόλης: η περίπτωση της Καστοριάς

Σαρβανίδου, Κυριακή

Η συγκεκριμένη εργασία ασχολείται με ένα ιδιαίτερα σημαντικό ζήτημα όπως είναι αυτό της δημιουργίας ταυτότητας και της προώθησης μιας πόλης το λεγόμενο “city branding”, μια έννοια πολύπλοκη και πολυδιάστατη η οποία ωστόσο εμπεριέχει τις παρόμοιες και παραπλήσιες έννοιες του μάρκετινγκ, της προώθησης προϊόντων και του λανσαρίσματος εταιριών. Στόχος είναι να παρουσιαστεί σε πρώτη φάση η θεωρητική προσέγγιση σχετικά με το citybranding και στην συνέχεια να συγκεκριμενοποιηθεί στην πόλη της Καστοριάς και πως μπορεί να επιτευχθεί. Στο πρώτο κεφάλαιο το οποίο αποτελεί και το θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας θα γίνει μια παρουσίαση του ορισμού του citybranding, πότε ένας τόπος χρειάζεται μια στρατηγική place branding καθώς και για τις προκλήσεις που υπάρχουν για τις πόλεις στην σημερινή εποχή. Επίσης θα παρουσιαστούν οι παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία του citybranding, η διαδικασία εφαρμογής του και τα μέσα επικοινωνίας του. Τέλος θα μελετηθούν κάποια case studies τόσο από τον Διεθνή όσο και από τον Ελλαδικό χώρο με την εφαρμογή του citybranding Στο δεύτερο κεφάλαιο της εργασίας γίνεται μια αναφορά σχετικά με τα στοιχεία της Καστοριάς. Επίσης παρουσιάζεται η τουριστική ανάπτυξη και τα αξιοθέατα της περιοχής. Αναλύεται σε θεωρητικό επίπεδο αν η Καστοριά μπορεί να εφαρμόσει citybranding και γίνεται παρουσίαση και μελέτη του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος του δήμου της Καστοριάς και προκύπτει η ανταγωνιστική της ταυτότητα. Στο τρίτο κεφάλαιο της εργασίας το οποίο αποτελεί και το πρακτικό μέρος της γίνεται εις βάθος έρευνα με την μορφή συνεντεύξεων σε διάφορους αρμόδιους φορείς και επιχειρήσεις του τόπου όπως η αντιδήμαρχος Τουρισμού-Πολιτισμού της Καστοριάς, ο πρόεδρος της εταιρείας τουρισμού της δυτικής Μακεδονίας, η υπεύθυνη του culture 8 καθώς και με διάφορους τουριστικούς πράκτορες τις περιοχής. Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων και κάποιες προτάσεις καθώς και η δόμηση της ταυτότητας της Καστοριάς. Τέλος παρουσιάζονται τα γενικά συμπεράσματα της παρούσας εργασίας σχετικά με το citybranding για την πόλη της Καστοριάς και την ταυτότητα την οποία πρέπει να αποκτήσει.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.