Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2011 (EL)
Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο

Γκίκας, Δημήτριος

Στην εργασία αυτή γίνεται λόγος για την σημαντικότητα του internet στη καθημερινή ζωή και πιο συγκεκριμένα στο φαινόμενο της on-line διαφήμισης που έχει εμφανιστεί έντονα τα τελευταία χρόνια. Οι αναπτυγμένες χώρες έχουν κατανοήσει και χρησιμοποιήσει, ως ένα μεγάλο βαθμό, τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου, καθώς αυξάνει τα κέρδη με ελάχιστο κόστος, σε αντίθεση με τους συμβατικούς τρόπους διαφήμισης. Η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε πρωταρχικό στάδιο, γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή, εκπαίδευση και γνώση έτσι ώστε να επωφεληθεί από τα προνόμια που παρέχει το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Κάθε νέος ή παλαιός επιχειρηματίας θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά την χρήση της on-line διαφήμισης, καθώς το μέλλον κατέχει το internet και η ενημέρωση μέσα από αυτό.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.