Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2011 (EN)
Η αγορά της on-line διαφήμισης στην Ελλάδα και στον κόσμο

Γκίκας, Δημήτριος

Στην εργασία αυτή γίνεται λόγος για την σημαντικότητα του internet στη καθημερινή ζωή και πιο συγκεκριμένα στο φαινόμενο της on-line διαφήμισης που έχει εμφανιστεί έντονα τα τελευταία χρόνια. Οι αναπτυγμένες χώρες έχουν κατανοήσει και χρησιμοποιήσει, ως ένα μεγάλο βαθμό, τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου, καθώς αυξάνει τα κέρδη με ελάχιστο κόστος, σε αντίθεση με τους συμβατικούς τρόπους διαφήμισης. Η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε πρωταρχικό στάδιο, γιατί δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή, εκπαίδευση και γνώση έτσι ώστε να επωφεληθεί από τα προνόμια που παρέχει το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Κάθε νέος ή παλαιός επιχειρηματίας θα πρέπει να σκεφτεί σοβαρά την χρήση της on-line διαφήμισης, καθώς το μέλλον κατέχει το internet και η ενημέρωση μέσα από αυτό.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)