Η επίδραση των γιατρών στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2004 (EL)
Η επίδραση των γιατρών στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων

Γεωργιάδου, Ελένη

Το Μάρκετινγκ είναι μία έννοια η οποία είναι πολλές φορές παρεξηγημένη ενώ συγχρόνως δεν είναι πλήρως κατανοητή σε πολύ κόσμο. Με τον όρο Μάρκετινγκ εννοούμε όλες εκείνες τις διαδικασίες που γίνονται ώστε μια επιχείρηση να μπορέσει να γνωρίσει τις αδυναμίες και τις δυνατότητές της, να βάλει στόχους και να κάνει γνωστό το προϊόν της αλλά και την ίδια στην αγορά. Έναν πολύ σημαντικό παράγοντα που πρέπει να λαμβάνετε υπ’ όψιν όσον αφορά το Μάρκετινγκ είναι η συμπεριφορά των καταναλωτών. Οι καταναλωτές μπορούν να χωριστούν σε διάφορες ομάδες ανάλογα με την συμπεριφορά τους και τις ανάγκες τους. Είναι αναγκαίο να εξεταστεί το δημογραφικό, το ψυχολογικό, πολιτιστικό, πολιτικό και κοινωνικό υπόβαθρο τόσο των καταναλωτών που υπάρχουν όσο και των δυνητικών καταναλωτών μιας εταιρείας, ώστε να κατανοείτε και να προβλέπετε καλύτερα η συμπεριφορά αυτών των ανθρώπων. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούσαν πάντοτε ένα από τα κύρια συστατικά της διατροφής του ανθρώπου. Λέγοντας γαλακτοκομικά προϊόντα εννοούνται όλα εκείνα τα προϊόντα τα οποία παρασκευάζονται από την επεξεργασία του γάλακτος όπως βέβαια και το γάλα. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί, το παγωτό και η κρέμα. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα πάντοτε αποτελούσαν πολύ σημαντικό κομμάτι της διατροφής των Ελλήνων όχι μόνο γιατί παρέχει στον οργανισμό πάρα πολλά διατροφικά συστατικά αλλά και επειδή αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κουζίνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.