Το τουριστικό προϊόν της Κέρκυρας και οι μέθοδοι προώθησης του στο εσωτερικό: case study αθλητισμός, τουρισμός

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Το τουριστικό προϊόν της Κέρκυρας και οι μέθοδοι προώθησης του στο εσωτερικό: case study αθλητισμός, τουρισμός

Μαύρος, Νικόλαος
Γύπας, Δημήτριος

Ο τουρισμός αποδίδεται λειτουργικά ως ένα σύστημα δύο κύριων ομάδων παραγόντων που αλληλεπιδρούν – παραγόντων προσφοράς και παραγόντων ζήτησης. Η αλληλεπίδρασή τους αυτή μεσολαβείτε και επηρεάζεται αφενός από «μεσολαβητικούς» παράγοντες, όπως οι κάθε είδους τουριστικοί οργανισμοί του ιδιωτικού τομέα, και αφετέρου από το κράτος (και τους αντίστοιχους φορείς). Η τουριστική ανάπτυξη, ιδωμένη ως διαδικασία, αφορά στον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνεται και πραγματοποιείται αυτή η αλληλεπίδραση μέσα στο γενικότερο πλαίσιο ανάπτυξης και άλλων δραστηριοτήτων στο χώρο και το χρόνο. Ιδωμένη ως κατάσταση πραγμάτων, η τουριστική ανάπτυξη προκύπτει σαν το (σχεδιασμένο ή μη) αποτέλεσμα ή προϊόν αυτής της αλληλεπίδρασης. Η Κέρκυρα διατήρησε την ελληνική της καταγωγή και την εμπλούτισε με δυτικές επιρροές. Έτσι ανάπτυξε ένα σύνθετο πολιτισμό και ένα τρόπο ζωής που ξεφεύγει από τα κλασσικά ελληνικά πρότυπα. Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα είναι σημείο αναφοράς όλων αυτών των στοιχείων που συνθέτουν την ανθρώπινη προσωπικότητα. Εξέλιξη, αναζήτηση, απόλαυση, έρωτας, παράδοση, χαρά, έκπληξη βρίσκονται εδώ κουρδίζοντας το ρολόι του χρόνου. Υπερβολή, κι αυτή βρίσκεται εδώ στο δυτικότερο τμήμα της Ελλάδας. Ένας ποιοτικός τουριστικός προορισμός, ο οποίος ικανοποιεί τον αθλητικό επισκέπτη, προσφέροντας ποικιλία αθλητικών γεγονότων / δραστηριοτήτων με υψηλές προδιαγραφές αθλητικών εγκαταστάσεων, διασφαλίζοντας παράλληλα την αειφόρο βελτίωση των συνθηκών ζωής των κατοίκων του προορισμού / υποδοχέα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική ανάπτυξη
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.