Η επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική της Greenpeace κατά των μεταλλαγμένων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2007 (EN)
Η επικοινωνιακή πολιτική και στρατηγική της Greenpeace κατά των μεταλλαγμένων

Διαμαντή, Βασιλική - Παρασκευή

Η εργασία αυτή έχει ως στόχους να δώσει στον αναγνώστη τη δυνατότητα να καταλάβει τι είναι τα μεταλλαγμένα, γιατί δημιουργήθηκαν και γιατί η Greenpeace αντιτίθεται στην απελευθέρωσή τους στο περιβάλλον μέσω του έργου της και των ενεργειών της. Η μέθοδος η οποία ακολουθήθηκε είναι η βιβλιογραφική ανάλυση, η οποία στηρίχθηκε στη συλλογή εντύπων και ηλεκτρονικών πληροφοριών. Τέλος, τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης εργασίας είναι ότι το έργο της Greenpeace έχει αποφέρει και συνεχίζει να αποφέρει καρπούς τόσο σε παγκόσμιο όσο και ελληνικό επίπεδο. Ενδεικτικά, κάποια από τα θετικά αποτελέσματα είναι η δημιουργία του Ελληνικού Δικτύου Καταναλωτών, η έκδοση του Οδηγού των Καταναλωτών, η νέα Ευρωπαϊκή και Παγκόσμια Νομοθεσία για την ιχνηλασιμότητα και τη σήμανση και η σθεναρή αντίδραση των καταναλωτών να αγοράσουν τέτοια προϊόντα ακόμα και αν είναι φθηνότερα.

Thesis
NonPeerReviewed

Επικοινωνία
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)