Ερευνητική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων τακτικών τουριστικού μάρκετινγκ των Καστοριανών Ο.Τ.Α.: η αποτελεσματικότητα των μεθόδων προβολής επί των τελικών αποδεκτών

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Ερευνητική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων τακτικών τουριστικού μάρκετινγκ των Καστοριανών Ο.Τ.Α.: η αποτελεσματικότητα των μεθόδων προβολής επί των τελικών αποδεκτών

Δήμου, Γεωργία

Στο πρώτο κεφάλαιο, της εργασίας που ακολουθεί αναφέρονται γενικές έννοιες τουρισμού και γίνεται προσπάθεια να προσδιορισθεί το «τουριστικό προϊόν» της εξεταζόμενης περιοχής. Στο δεύτερο κεφάλαιο παραθέτονται τα στοιχεία που εδόθησαν από τους Δήμους Άργους Ορεστικού και Καστοριάς, ενώ στο τρίτο παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκαν σε τουρίστες, και όχι μόνο, του νομού. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια αξιολόγησης της στρατηγικής που ακολουθείται από τους Ο.Τ.Α και διεξάγονται συμπεράσματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τοπική αυτοδιοίκηση
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)