Επικοινωνιακή πολιτική και εκλογική διαδικασία: ο ρόλος των ντιμπέϊτ στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 2004

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2006 (EN)
Επικοινωνιακή πολιτική και εκλογική διαδικασία: ο ρόλος των ντιμπέϊτ στις ελληνικές βουλευτικές εκλογές του 2004

Νάτση, Ελευθερία

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εξεταστεί η έκταση της δύναμης της επικοινωνιακής πολιτικής. Πως λειτουργεί, που διοχετεύεται, μέσω ποιών μέσων και με ποιο αποτέλεσμα. Η εκλογική διαδικασία είναι μία κατάσταση πού υπάρχει ουσιαστικά από τότε που υπάρχει η δημοκρατία στην Ελλάδα. Ακόμα και κατά τη διάρκεια του πολέμου οι εκάστοτε πολιτικοί πρωταγωνιστές, προσπαθούσαν να προωθήσουν και να διαφημίσουν τα ‘προϊόντα‘ τους, με κάθε τρόπο και κόστος. Η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ανάπτυξη των επιστημών και ο συνδυασμός της επικοινωνιακής πολιτικής με την εκλογική διαδικασία. Μέσω των ΜΜΕ, η επικοινωνιακή πολιτική βρήκε το ’βήμα’ της. Πολιτικές διαφημίσεις, συνεντεύξεις πολιτικών και ως κορύφωση το προεκλογικό ντιμπέιτ. Είναι τόσα πολλά πια τα ‘τρικ‘ των επικοινωνιολόγων, που είναι δυσδιάκριτη η γραμμή μεταξύ της αλήθειας και του ψέματος, του πραγματικού και του πλασματικού. Και ως αποτέλεσμα ένα κοινό μπερδεμένο και αναποφάσιστο. Η ανάλυση ενός ντιμπέιτ θα μπορέσει να οδηγήσει σε ξεκάθαρα συμπεράσματα για τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής πολιτικής στην εκλογική διαδικασία.

Thesis
NonPeerReviewed

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2006


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)