Προβολή και προώθηση προϊόντων στη σύγχρονη εποχή: μια κριτική ανάλυση παραδοσιακής προώθησης και προβολής και της προώθησης μέσω διαδικτύου

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Προβολή και προώθηση προϊόντων στη σύγχρονη εποχή: μια κριτική ανάλυση παραδοσιακής προώθησης και προβολής και της προώθησης μέσω διαδικτύου

Σταντζοφάκη, Ελένη

Στην εργασία που θα ακολουθήσει, αναλύεται η προβολή και προώθηση προϊόντων στη σύγχρονη εποχή. Παρουσιάζεται μία συγκριτική ανάλυση μεταξύ της παραδοσιακής προώθησης και προβολής και της προώθησης μέσω διαδικτύου. Η ιστορία του εμπορίου είναι παράλληλη, κατά το μεγαλύτερο μέρος, με την ιστορία της ανθρωπότητας. Από τις πρωτόγονες κοινωνίες, με την απλή ανταλλαγή αγαθών, μέχρι το σημερινό κόσμο (το σχεδόν τέλεια οργανωμένο από εμπορικής πλευράς) το εμπόριο πέρασε πολλές φάσεις εξέλιξης και πολλές δοκιμασίες. Σήμερα το εμπόριο έχει πάρει μεγάλη έκταση. Νέες τεχνικές μέθοδοι, πολυάριθμοι τρόποι διεξαγωγής του, οικονομικές και δασμολογικές ενώσεις έχουν κάνει το εμπόριο επιστήμη. Νέα μεταφορικά μέσα χρησιμοποιούνται, τεράστιες ταχύτητες αναπτύσσονται, ο παραγωγός των αγαθών έχει χάσει πλέον κάθε επαφή με τον τελικό αγοραστή τους. Στις μέρες μας, με την εξέλιξη της τεχνολογίας έχει κάνει την εμφάνιση του το διαδίκτυο, το οποίο προσφέρει μία πληθώρα λειτουργιών στις οποίες περιλαμβάνεται και η ηλεκτρονική διεξαγωγή του εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο ακολουθεί γοργά βήματα ανάπτυξης και παραγκωνίζει σιγά-σιγά το παραδοσιακό εμπόριο, αφού κατακτά ένα σημαντικό μερίδιο του καταναλωτικού κοινού.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)