Οργάνωση και διοίκηση διεθνών κλαδικών εκθέσεων: το παράδειγμα της HELEXPO

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2010 (EN)
Οργάνωση και διοίκηση διεθνών κλαδικών εκθέσεων: το παράδειγμα της HELEXPO

Βαρυπάτη, Ελένη Κ.

Στην παρούσα εργασία, αναλύουμε γενικότερα, την οργάνωση και διοίκηση Διεθνών Κλαδικών Εκθέσεων, παραθέτοντας ειδικότερα ως παράδειγμα, τον τρόπο λειτουργίας του μεγαλύτερου ελληνικού εκθεσιακού φορέα, της HELEXPO Α.Ε.. Στο πρώτο κεφάλαιο, παρουσιάζουμε το γενικότερο νόημα της οργάνωσης και λειτουργίας των εκθέσεων ως μέρος του Marketing Mix. Πιο συγκεκριμένα, προσδιορίζουμε τα είδη των εκθέσεων όπως επίσης και τους πελάτες μιας έκθεσης. Αναφέρουμε τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει κάποιος να συμμετέχει σε μία έκθεση αλλά και τους λόγους αποτυχίας ή μειωμένης επισκεψιμότητας. Τέλος, παραθέτουμε τους οργανισμούς που υπάρχουν με σκοπό την πιστοποίηση της καλής και ορθής λειτουργίας των εκθέσεων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εμβαθύνουμε περισσότερο στις εργασίες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο της οργάνωσης και διοίκησης Διεθνών Κλαδικών Εκθέσεων, όπως η έρευνα του κλάδου, ο επιχειρησιακός σχεδιασμός και ο προσδιορισμός του χρονοδιαγράμματος ενεργειών μιας έκθεσης. Αναφέρουμε, τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται τα τμήματα του εκθεσιακού φορέα από το στάδιο της προετοιμασίας έως και το στάδιο της αξιολόγησης μετά το πέρας της έκθεσης. Τέλος, παρουσιάζουμε καινοτόμες υπηρεσίες όπως αυτές του Mobile Ticketing, του Bluetooth, του Expopartenariat, του Afterexpomarket και του WinWinClub, που υπάρχουν και εφαρμόζονται σήμερα στις διεθνείς κλαδικές εκθέσεις με σκοπό την ικανοποίηση εκθετών και επισκεπτών αλλά και την αύξηση της πιστότητας των πελατών της εταιρίας. Στο τρίτο κεφάλαιο, κάνουμε μια μικρή ιστορική αναδρομή στα θεμέλια της εταιρίας HELEXPO Α.Ε.. Αναλύουμε τις λειτουργίες των τμημάτων που την απαρτίζουν και την επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ τους. Τέλος, παρουσιάζουμε την είσοδο της οικονομικής κρίσης στον τομέα των εκθέσεων και τις ενέργειες που γίνονται από την μεριά της εταιρίας, να μπορέσει να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της και να αποτρέψει την μείωση του αριθμού τόσο των εκθετών, όσο και των επισκεπτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνείς εκθέσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2010


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)