Το πολιτικό μάρκετινγκ και η προεκλογική καμπάνια του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2004

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2005 (EL)
Το πολιτικό μάρκετινγκ και η προεκλογική καμπάνια του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2004

Αναστασίου, Θωμάς

Η παρακάτω εργασία προσπαθεί να προσεγγίσει πως ένα πολιτικό κόμμα ταξινομείται στην κλίμακα του πολιτικού μάρκετινγκ. Επίσης αν κατά την προεκλογική τακτική του ΠΑΣΟΚ από τον Οκτώβριο του 2003 μέχρι και τις βουλευτικές εκλογές του 2004, υιοθετήθηκαν τακτικές και μέθοδοι πολιτικού μάρκετινγκ. Αν ναι τότε σε ποιες πρακτικές του κόμματος; Το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο θα προσπαθήσω να σας παρουσιάσω, το έχει εισάγει στην ακαδημαϊκή σκηνή η Jennifer Lees Marshment, καθηγήτρια στο University of Keele. Το μοντέλο αυτό το παρουσίασε η Marshment μελετώντας το Βρετανικό κόμμα των Συντηρητικών στην Αγγλία. Θα εξεταστεί αν το συγκεκριμένο μοντέλο έχει εφαρμογή στην Ελληνική πολιτική σκηνή. Επίσης στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα παρατεθούν όλες τις δημοσκοπήσεις από τον Σεπτέμβριο του 2003 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2004, λίγο πριν τις βουλευτικές εκλογές.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.