Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων: αρχές, σκοπιμότητα και τμήματα ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων: αρχές, σκοπιμότητα και τμήματα ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου

Ταυρίδη, Άννα

Το αντικείμενο έρευνας της παρούσας εργασίας, είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Ο σχεδιασμός του στρατηγικού μάρκετινγκ θέτει ως στόχο τη δημιουργία και υλοποίηση ενός επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου ώστε η επιχείρηση να αναπτυχθεί, να επεκταθεί και να κερδοφορήσει. Για να πετύχει η στρατηγική μάρκετινγκ τους στόχους της επιχείρησης, βασίζεται σε κάποιες αρχές λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τα καθοριστικά, για την στρατηγική μάρκετινγκ, στοιχεία (μείγμα μάρκετινγκ, κύκλο ζωής προϊόντος, μερίδιο αγοράς, τοποθέτηση προϊόντος/εταιρείας έναντι του ανταγωνισμού, στο μυαλό των καταναλωτών (Positioning)), τους στόχους και τις γενικές στρατηγικές και τέλος τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την επιλογή στρατηγικής μιας εξαγωγικής επιχείρησης. Κατόπιν γίνεται αναφορά, στο περιεχόμενο ενός τυπικού στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ καθώς επίσης και στο σχέδιο Cohen, το οποίο αποτελεί ένα ακόμη εύχρηστο και αναλυτικό πρόγραμμα σχεδίου μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τέλος, μέσα από την μελέτη περίπτωσης της Chipita International S.A παρουσιάζονται τα βήματα της εταιρείας προς μια επιτυχημένη εξαγωγική στρατηγική.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)