Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2007 (EL)
Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης

Εμμανουηλίδης, Πρόδρομος
Βαγγλή, Άννα

Στην παρούσα εργασία διασαφηνίζεται ο ορισμός της Διαφήμισης από άλλες έννοιες όπως οι Δημόσιες Σχέσεις, το Μάρκετινγκ, η Προπαγάνδα και η Χορηγία. Δίδονται οι κανόνες που περιορίζουν το περιεχόμενο της διαφήμισης και τη μορφή της, καθώς και συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων και υπηρεσιών που υπόκεινται σε αυστηρότερους περιορισμούς, όπως π.χ. οι διαφημίσεις των προϊόντων καπνού ή των παιδικών παιχνιδιών. Στη συνέχεια, βλέπουμε τη συνταγματική προστασία της διαφήμισης υπό το πρίσμα βασικών δικαιωμάτων, όπως το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης ή της ελευθερίας της γνώσεις. Επίσης αναφέρονται οι κυρώσεις που επιβάλλονται στους φορείς μετάδοσης διαφημίσεων για τις παράτυπες εφαρμογές των περιοριστικών κανόνων της διαφήμισης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.