Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2007 (EN)
Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης

Εμμανουηλίδης, Πρόδρομος
Βαγγλή, Άννα

Στην παρούσα εργασία διασαφηνίζεται ο ορισμός της Διαφήμισης από άλλες έννοιες όπως οι Δημόσιες Σχέσεις, το Μάρκετινγκ, η Προπαγάνδα και η Χορηγία. Δίδονται οι κανόνες που περιορίζουν το περιεχόμενο της διαφήμισης και τη μορφή της, καθώς και συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων και υπηρεσιών που υπόκεινται σε αυστηρότερους περιορισμούς, όπως π.χ. οι διαφημίσεις των προϊόντων καπνού ή των παιδικών παιχνιδιών. Στη συνέχεια, βλέπουμε τη συνταγματική προστασία της διαφήμισης υπό το πρίσμα βασικών δικαιωμάτων, όπως το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης ή της ελευθερίας της γνώσεις. Επίσης αναφέρονται οι κυρώσεις που επιβάλλονται στους φορείς μετάδοσης διαφημίσεων για τις παράτυπες εφαρμογές των περιοριστικών κανόνων της διαφήμισης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2007


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)