Η είσοδος νέων πολυεθνικών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά και οι επιπτώσεις τους στο ελληνικό εμπόριο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2008 (EL)
Η είσοδος νέων πολυεθνικών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά και οι επιπτώσεις τους στο ελληνικό εμπόριο

Κοτζαγερίδου, Ροδούλα
Γιαρένη, Γεωργία

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η είσοδο των ξένων πολυεθνικών επιχειρήσεων καθώς και τις επιπτώσεις της εισόδου αυτών στο ελληνικό εμπόριο. Γίνεται αναφορά στην ανάπτυξη της σύγχρονης πολυεθνικής επιχείρησης καθώς και στην ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται οι πολυεθνικές που έχουν εισέλθει στην ελληνική αγορά αλλά και τις επιχειρήσεις που έχουν στόχο να ενταχθούν στην Ελλάδα. Ειδικότερα δίνεται έμφαση στον κλάδο των super- markets, στον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών, ηλεκτρονικών ειδών και στα είδη ένδυσης και καλλυντικών.

Thesis
NonPeerReviewed

Διεθνές εμπόριο
Λιανικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.