Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική

Σηφάκη, Αργυρώ

Η παρούσα εργασία ασχολείται με την διαφήμιση και ειδικότερα με τη συγκεκριμένη επιστήμη σε συνδυασμό με το γυναικείο φύλο. Το πρώτο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται αποκλειστικά στη διαφήμιση, όσον αφορά τη χρονολογική της πορεία, τα είδη της, τα διαφημιστικά μέσα, τα οποία συμβάλλουν στην προβολή της προς το καταναλωτικό κοινό, καθώς και σε ποιους τομείς είναι χρήσιμη η συγκεκριμένη επιστήμη. Το δεύτερο κεφάλαιο ωστόσο, αναφέρεται πιο εξειδικευμένα στη διαφήμιση, σε συνάρτηση όμως με την γυναίκα, όσον αφορά την προβολή της από τα διαφημιστικά μέσα, αλλά και το γεγονός ότι απευθύνεται στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Σαφέστερα, γίνονται αναφορές στη διαχρονικότητα της γυναικείας διαφήμισης, στα πρότυπα γυναικών τα οποία προβάλλονται από τα Μ.Μ.Ε, αλλά και στα στερεότυπα από τα οποία πολλές φορές διακατέχονται τα διαφημιστικά μηνύματα. Επίσης γίνεται αναφορά στους αγώνες του φεμινιστικού κινήματος για την εξάλειψη αυτών στερεοτύπων από τα διαφημιστικά μέσα. Στο τέλος της εργασίας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η γυναικεία ύπαρξη στις διαφημίσεις σε συνδυασμό με τον τρόπο προβολής της από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ελάχιστα έχει μεταβληθεί με την πάροδο των χρόνων.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.