Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Γυναίκα και διαφήμιση: μια σχέση διαχρονική

Σηφάκη, Αργυρώ

Η παρούσα εργασία ασχολείται με την διαφήμιση και ειδικότερα με τη συγκεκριμένη επιστήμη σε συνδυασμό με το γυναικείο φύλο. Το πρώτο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται αποκλειστικά στη διαφήμιση, όσον αφορά τη χρονολογική της πορεία, τα είδη της, τα διαφημιστικά μέσα, τα οποία συμβάλλουν στην προβολή της προς το καταναλωτικό κοινό, καθώς και σε ποιους τομείς είναι χρήσιμη η συγκεκριμένη επιστήμη. Το δεύτερο κεφάλαιο ωστόσο, αναφέρεται πιο εξειδικευμένα στη διαφήμιση, σε συνάρτηση όμως με την γυναίκα, όσον αφορά την προβολή της από τα διαφημιστικά μέσα, αλλά και το γεγονός ότι απευθύνεται στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό. Σαφέστερα, γίνονται αναφορές στη διαχρονικότητα της γυναικείας διαφήμισης, στα πρότυπα γυναικών τα οποία προβάλλονται από τα Μ.Μ.Ε, αλλά και στα στερεότυπα από τα οποία πολλές φορές διακατέχονται τα διαφημιστικά μηνύματα. Επίσης γίνεται αναφορά στους αγώνες του φεμινιστικού κινήματος για την εξάλειψη αυτών στερεοτύπων από τα διαφημιστικά μέσα. Στο τέλος της εργασίας, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η γυναικεία ύπαρξη στις διαφημίσεις σε συνδυασμό με τον τρόπο προβολής της από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ελάχιστα έχει μεταβληθεί με την πάροδο των χρόνων.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)