Κοινωνικά δίκτυα και μάρκετινγκ: μελέτη των χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ εταιριών μέσω των κοινωνικών δικτύων (facebook)

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Κοινωνικά δίκτυα και μάρκετινγκ: μελέτη των χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ εταιριών μέσω των κοινωνικών δικτύων (facebook)

Κωφού, Άρτεμις

Τα κοινωνικά δίκτυα είναι μια νέα εφαρμογή του διαδικτύου που έχει φέρει σημαντικές αλλαγές στην καθημερινότητα του ανθρώπου. Πολύ σημαντικές είναι οι αλλαγές στις επιχειρήσεις, καθώς μέσω των κοινωνικών δικτύων οι εταιρίες μπορούν να επικοινωνήσουν άμεσα με πελάτες, να διαφημιστούν και να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε παγκόσμιο επίπεδο και όλα αυτά με πολύ χαμηλό κόστος. Παρ’όλα αυτά οι εταιρίες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές στις ενέργειες που πραγματοποιούν μέσα από τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης γιατί κρύβουν και πολλούς κινδύνους όπως για παράδειγμα αδυναμία πλήρους ελέγχου αρνητικών σχολίων των χρηστών. Οι καταναλωτές έχουν πλέον αποκτήσει μεγάλη δύναμη μέσω αυτών των σελίδων. Μπορούν να εκφράσουν τη γνώμη και τις προτιμήσεις τους ελεύθερα, επηρεάζοντας με αυτό τον τρόπο άλλους καταναλωτές-χρήστες ακόμη και την ίδια την επιχείρηση. Το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, το Facebook, αποδεικνύεται ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις προσφέροντας τους πολλές δυνατότητες. Σε αυτή την εργασία θα αναδειχθεί πόσο σημαντικό είναι το Social Media Marketing για τις επιχειρήσεις δίνοντας έμφαση στο Facebook Marketing. Ένας ακόμη στόχος είναι να καταγραφούν οι απόψεις των καταναλωτών-χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ που κάνουν οι εταιρίες μέσω των κοινωνικών δικτύων, πόσο τους ικανοποιούν και κατά πόσο τους επηρεάζουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)