Διαχείριση οικονομικών κρίσεων: μελέτη περίπτωσης: ο τουρισμός στα Χανιά σε περίοδο οικονομικής κρίσης

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2015 (EL)
Διαχείριση οικονομικών κρίσεων: μελέτη περίπτωσης: ο τουρισμός στα Χανιά σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Παπαδάκη, Αργυρώ

Η Ελλάδα διανύει μία περίοδο οικονομικής κρίσης η οποία ταυτόχρονα επηρεάζει ένα κλάδο σημαντικό για την χώρα αλλά και για την κάθε πόλη ξεχωριστά, τον τουριστικό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα μελετηθεί η διαχείριση της οικονομικής κρίσης μέσα από έρευνα στην πόλη των Χανίων. Θα αναλυθεί και θα γίνει πιο κατανοητή με την βοήθεια πρωτογενούς έρευνας και στατιστικών στοιχείων η επιρροή της οικονομικής κρίσης στον κλάδο του τουρισμού. Ο επισκέπτης της πόλης είναι αυτός που θα μπορέσει να κρίνει καλύτερα τις υπηρεσίες και τις παροχές που του προσφέρονται, εάν τα Χανιά τον αντάμειψαν για την επιλογή του και αν θα επέλεγε ξανά το συγκεκριμένο τουριστικό προορισμό. Είναι σημαντικές οι απόψεις των ερωτώμενων, καθώς μέσα από τις υποδείξεις τους θα μπορέσουν οι αρμόδιοι της πόλης να βρουν και να διορθώσουν πιθανά λάθη, αναβαθμίζοντας παράλληλα το τουριστικό επίπεδο των Χανίων. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε στην πόλη των Χανίων κατά τους μήνες Ιούλιο έως Σεπτέμβριο 2014. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ερωτηματολογίου για την συλλογή πρωτογενούς υλικού όπως και μία ιδιαίτερη βιβλιογραφία για την βοήθεια ανάλυσης της κάθε έννοιας ξεχωριστά αλλά και συνολικά. Έννοιες όπως είναι η οικονομική κρίση, ο τουρισμός , οι δημόσιες σχέσεις και ο τουρισμός αλλά και η εικόνα των Χανίων ως τουριστική επιλογή. Πίνακες και γραφήματα είναι τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για να παρουσιαστεί η έρευνα όπως και οι συσχετίσεις διαφόρων ερωτήσεων μεταξύ τους. Μέσω των αποτελεσμάτων της έρευνας τα σημαντικότερα συμπεράσματα είναι τα εξής: *Το προφίλ των επισκεπτών που ήρθαν στα Χανιά κατά τους μήνες Ιούλιο έως Σεπτέμβριο 2014 * Ο τρόπος με τον οποίο διοργανώθηκε το ταξίδι * Η άποψη των επισκεπτών ως προς την εξυπηρέτηση που δέχτηκαν από το ξενοδοχείο και ο βαθμός ικανοποίησης τους * Η εντύπωση που άφησε η πόλη των Χανίων ως προς τη φιλοξενία, το φαγητό, την φυσική ομορφιά κ.α.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.