Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η διαφήμιση ως μέσο αφύπνισης συνειδήσεων για το θέμα του AIDS

Δημαρέλη, Ευανθία

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο η διαφήμιση μπορεί να συμβάλλει στην αφύπνιση συνειδήσεων και συγκεκριμένα για το μείζονος σημασίας θέμα της ασθένειας του AIDS, μια ασθένεια η οποία προσβάλλει νεαρά άτομα. Καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαφημιστεί ένα κοινωνικό θέμα. Ως ανάλυση αποτελεσμάτων μελέτης, επιλέχθηκε η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Ενημέρωση-Προφύλαξη-Εξέταση: το δικό μας μότο ζωής», που πραγματοποιήθηκε για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDSτο 2010 και ιδιαίτερα κατά το διάστημα από τις 23 Νοεμβρίου μέχρι και την 22η Δεκεμβρίου, κατά τη διάρκεια του οποίου προγραμματίστηκαν εκδηλώσεις και δρώμενα ευαισθητοποίησης, πληροφόρησης και εκπαίδευσης που απευθύνονται τόσο στον ελληνικό όσο και στον μεταναστευτικό πληθυσμό. Επίσης επιλέχθηκε και η καμπάνια με τίτλο ΠΡΩΤΑ ΡΩΤΑ και κεντρικό μήνυμα «Πάρε-Φόρα-Εξετάσου!», που πραγματοποιήθηκε για την παγκόσμια ημέρα κατά του AIDSτο 2008 και ιδιαίτερα κατά το διάστημα από τις 27 Νοεμβρίου μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση συνέντευξης από τις ΜΚΟ Praksis, το ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ αλλά και τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)