Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα

Κούζαρη, Φωτεινή
Τζαμπάζη, Ειρήνη

Ο κύριος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η σύγκριση της εικόνας δύο αλυσίδων γρήγορης μόδας στην Ελλάδα, των ZARA και των H&M (Hennes and Mauritz), καθώς και η μελέτη των παραγόντων, οι οποίοι επηρεάζουν την εικόνα των δύο καταστημάτων (αξία, ποικιλία, ποιότητα, εξυπηρέτηση, εγκαταστάσεις, τοποθεσία, εξυπηρέτηση μετά την αγορά και η ατμόσφαιρα του καταστήματος). Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική μέθοδος. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε ένα δείγμα 100 ατόμων κάτοικους δυο ελληνικών πόλεων: της Καστοριάς και της γειτονικής Φλώρινας, και η μέθοδος δειγματοληψίας ήταν συνδυασμός δειγματοληψίας ευκολίας και δειγματοληψίας χιονοστιβάδας. Τα βασικά αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα εμφανίζονται παρακάτω. Οι τιμές των καταστημάτων ZARA είναι υψηλότερες από εκείνες των καταστημάτων H&M. Επιπλέον, το προσωπικό των καταστημάτων H&M είναι πιο πρόθυμο να βοηθήσει τους πελάτες κατά τη διάρκεια των αγορών του σε σχέση με εκείνο των καταστημάτων ZARA. Τέλος, το προσωπικό στα καταστήματα H&M είναι πιο ευγενικό σε σύγκριση με το προσωπικό των καταστημάτων ZARA.

Thesis
NonPeerReviewed

Λιανικό εμπόριο
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)