Η προβολή των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις: στερεότυπα ή νέοι ρόλοι;

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η προβολή των γυναικών στις έντυπες διαφημίσεις: στερεότυπα ή νέοι ρόλοι;

Τσαμπάζη, Ισμήνη

Η παρούσα εργασία είναι μία έρευνα για να διαπιστωθεί εάν η θέση της γυναίκας στο χώρο των έντυπων διαφημίσεων παρουσιάζεται στερεοτυπικά ή σε νέους ρόλους που την θέλουν ανεξάρτητη και όχι εξαρτώμενη από τους άνδρες απέχοντας από το εργατικό δυναμικό. Το δείγμα της έρευνας είναι 5 μηνιαία περιοδικά από τα οποία έγινε τρίμηνη έρευνα για τη καταγραφή των διαφημίσεων. Η έρευνα που χρησιμοποιήθηκε είναι η ποιοτική και έγινε επίσης ανάλυση περιεχομένου των διαφημίσεων. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν ήταν στερεοτυπικά ως προς τον τρόπο που παρουσιάζονται οι γυναίκες στη διαφήμιση. Αναλυτικότερα, οι γυναίκες στα περιοδικά της έρευνας που διεξήχθη παρουσιάστηκαν ως sex symbol και ηλικίας 21-30 ετών. Επίσης είναι κυρίως μερικώς ντυμένες και προβάλλουν κατά κύριο λόγο μία μέτρια οικονομική κατάσταση. Ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η θέση της γυναίκας σε ορισμένες διαφημίσεις διαφοροποιείτε όταν υπάρχει η παρουσία του άνδρα.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)