Η σημασία και ο ρόλος του κειμένου στη διαφήμιση

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Η σημασία και ο ρόλος του κειμένου στη διαφήμιση

Συμεωνίδου, Σοφία

Σκοπός της διαφήμισης είναι να πείσει το καταναλωτικό κοινό να προβεί στην αγορά του προϊόντος. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του διαφημιστικού μηνύματος, το οποίο σε συνδυασμό με τα άλλα στοιχεία της (μουσική, εικόνα, ηχητικά εφέ κ.α.) μένει στο μυαλό του καταναλωτή. Έτσι, την ώρα της αγοράς το επιλέγει. Στόχος της εργασίας είναι να αποδείξει πόσο σημαντικό είναι το κείμενο στη διαφήμιση. Αυτό αναλύεται λεξιλογικά αλλά και κειμενικά, ώστε να αποδειχθεί ότι τίποτα δεν υπάρχει τυχαία στη δομή του. Κάθε λέξη, επανάληψη ή έλλειψη είναι επιλεγμένη ώστε να κεντρίσει αρχικά, την προσοχή του καταναλωτή και έπειτα να το αγοράσει ή να επιλέξει την υπηρεσία του ανάμεσα σε άλλα. Σπάνιο φαινόμενο είναι να βρεθεί κάποια διαφήμιση η οποία διαθέτει κείμενο χωρίς κάποιο βοήθημα (μουσική ή τουλάχιστον εικόνα). Αναλόγως το μέσο μετάδοσης της διαφήμισης, το κείμενο μπορεί να διαφέρει. Στη διαφήμιση που συνοδεύεται με εικόνα, είναι συντομότερο και υπάρχει πιο συχνά έλλειψη στοιχείων. Στο ραδιόφωνο, το μήνυμα περιέχει πιο πολλές πληροφορίες και επιτονισμούς, καθώς ο δέκτης χρησιμοποιεί μόνο την ακοή του για τη λήψη του μηνύματος. Στο διαδίκτυο, όπου η ταχύτητα έχει σημαντικό ρόλο, το κείμενο είναι συνήθως πολύ σύντομο και ελλειπτικό και αφήνει στο δέκτη την επιλογή αν θέλει να συνεχίσει.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.