Τα recommendation συστήματα και η εφαρμογή τους από την Amazon.com

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Τα recommendation συστήματα και η εφαρμογή τους από την Amazon.com

Γατσούρα, Αθανασία

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μπορούσε να οριστεί σαν ένα σύνολο επιχειρηματικών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίζουν τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας και συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρακτικές, οι οποίες επιτρέπουν μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών, τη διεκπεραίωση εμπορικών διαδικασιών με ηλεκτρονικά μέσα. Οι εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες παραδοσιακές δραστηριότητες και νέες δραστηριότητες. Τόσο οι καταναλωτές όσο και οι εταιρείες αποκομίζουν σημαντικά οφέλη από το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ενώ παράλληλα αρκετά εμπόδια εμφανίζονται στο προσκήνιο και καθυστερούν την ευρύτερη εξάπλωσή του. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν σωστά τις ευκαιρίες και τους κινδύνους πριν υιοθετήσουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Βέβαια είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ένας μεγάλος αριθμός από ηλεκτρονικά καταστήματα λειτουργούν στο Web. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες-πελάτες να επιλέξουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από μια μεγάλη ποικιλία. Με την αύξηση όμως των προσφερόμενων επιλογών, αυξάνει παράλληλα και ο φόρτος που απαιτείται από το χρήστη για να επιλέξει τα προϊόντα που ταιριάζουν με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Η λύση είναι η σωστή παρουσίαση των προϊόντων που γίνετε με τη βοήθεια διαφόρων συστημάτων όπως recommendation συστήματα τα οποία χρησιμοποιούνται για να προτείνουν προϊόντα που βασίζονται στις μεγαλύτερες συνολικές πωλήσεις του site, στα δημογραφικά δεδομένα του πελάτη και στην ανάλυση της προηγούμενης αγοραστικής συμπεριφοράς του πελάτη σαν μια πρόβλεψη της μελλοντικής συμπεριφοράς κ.τ.λ. Κορυφαίο παράδειγμα επιχείρηση είναι η Amazon το παγκόσμιο βιβλιοπωλείο με τους περισσότερους τίτλους στο κόσμο, το οποίο εφαρμόζει μορφές recommendation συστημάτων οι οποίες περιλαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στους πελάτες, συνόψιση απόψεων μιας κοινότητας, παροχής κριτικών πάνω στα προϊόντα από μέλη μιας κοινότητας ενώ παράλληλα εγκλωβίζει τον πελάτη, προσφέροντάς του αξία μέσω πρωτότυπων καινοτόμων υπηρεσιών. Έχει διασφαλίσει μία υψηλού βαθμού εμπιστοσύνη των πελατών και έχει επανάσταση στο χώρο.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-06-29


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)