Social media marketing των ελληνικών τραπεζών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Social media marketing των ελληνικών τραπεζών

Λαζαριώτη, Αικατερίνη

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο. Η αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων όπως επίσης και η δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων αποτελούν για τις επιχειρήσεις πρόκληση και παράλληλα μια νέα ευκαιρία. Από την εμπορική πλευρά, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλά υποσχόμενες αφού μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές πηγές πληροφοριών για την αγορά στόχο και επίσης προσφέρουν ενδιαφέρουσες επιλογές για συνεργασία, δικτύωση και ανάπτυξη στρατηγικών Μάρκετινγκ. Η εργασία αυτή εκπονήθηκε για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – MBA, του Εθνικού Οικονομικού Πανεπιστημίου του Τέρνοπιλ, σε συνεργασία με το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, στο τμήμα της Κοζάνης. Παρουσιάζει τα κοινωνικά δίκτυα όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή εποχή, μελετά τα μοντέλα μάρκετινγκ που έχουν προκύψει με την χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας έρευνας που χαρτογραφεί τα στατιστικά στοιχεία της χρήσης των κοινωνικών μέσων από τις ελληνικές εμπορικές τράπεζες. Σκοπός της είναι να εισάγει το θέμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της τραπεζικής, και να δώσει έναυσμα για περαιτέρω έρευνες. Ολοκληρώνοντας την ανάγνωση της εργασίας, ο αναγνώστης θα πρέπει να μπορεί να αντιληφθεί τις νέες τάσεις στο Μάρκετινγκ, την εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και την χρησιμότητα τους στις επιχειρήσεις, αλλά και στον τραπεζικό τομέα.

Thesis
NonPeerReviewed

Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)