Μηχανισμός διάδοσης φήμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Μηχανισμός διάδοσης φήμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Κοψαχείλης, Αθανάσιος

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) και τα κοινωνικά δίκτυα (social networks) κατακτούν με εκπληκτικά αυξανόμενους ρυθμούς όλο και περισσότερους χρήστες. Στόχος της εν λόγω ερευνητικής εργασίας, αποτελεί η παρουσίαση των κυριοτέρων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των δυνατοτήτων αξιοποίησής τους στο διαδικτυακό marketing. Επίσης αναλύονται στο κυρίως σώμα της διπλωματικής εργασίας, όροι όπως φήμη, διαδικτυακή φήμη, μηχανισμοί διάδοσής τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πως αυτοί επιδρούν καταλυτικά στην καταναλωτική συμπεριφορά των δυνητικών πελατών. Ακόμη εξετάζεται το Word Of Mouth (WOM) και το Electronic Word Of Mouth (eWOM), η σχέση μεταξύ τους και πως επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά. Η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται και εξετάζει ενδελεχώς τους λόγους χρήσης και τη στάση των χρηστών απέναντι στα Social Media και επίσης τον τρόπο λειτουργίας του μηχανισμού διάδοσης φήμης, διαμέσου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκρίνει παλαιότερες εποχές με τις σύγχρονες ερευνώντας το πόσο μεγαλύτερη ή μικρότερη επίδραση ασκούν η WOM και η eWOM, με γέφυρα τα social media, στην καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)