Καταναλωτική εμπειρία: μελέτη περίπτωσης η εμπειρία των θαλλάσιων αθλημάτων στο νησί της Ρόδου

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Καταναλωτική εμπειρία: μελέτη περίπτωσης η εμπειρία των θαλλάσιων αθλημάτων στο νησί της Ρόδου

Πεταλά, Ζηνοβία-Χρυσοβαλλάντα

Στη σημερινή εποχή πολλά είναι τα άτομα που επιλέγουν να βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία με ένα θαλάσσιο άθλημα για να αποδράσουν από τη καθημερινή τους συνήθεια. Η παρούσα εργασία μελετά την εμπειρία που βιώνει ο τουρίστας με ένα θαλάσσιο άθλημα στο νησί της Ρόδου. Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας διεξήχθη ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Από την έρευνα διαπιστώθηκε αρχικά ότι οι περισσότεροι ερωτώμενοι ένιωσαν έντονα θετικά συναισθήματα κατά τη διάρκεια μιας θαλάσσιας εμπειρίας. Πιο συγκεκριμένα, σχετικά με τις διαστάσεις της εμπειρίας οι ερωτώμενοι βίωσαν περισσότερο ή εντονότερα το συναίσθημα της ηδονικής ευχαρίστησης, της κοινωνικοποίησης, της πρόκλησης, της προσήλωσης και της εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα, όσο αφορά τις αναλύσεις με τα στατιστικά τεστ διαπιστώθηκε ότι το φύλο και συγκεκριμένα οι άνδρες επηρεάζονται περισσότερο από τις γυναίκες αναφορικά με τις παραπάνω διαστάσεις, την ικανοποίηση και την από στόμα σε στόμα επικοινωνία. Επιπλέον η συχνότητα της επανάληψης της εμπειρίας επηρεάζει τις παραπάνω διαστάσεις της εμπειρίας, την ικανοποίηση και την από στόμα σε στόμα επικοινωνία. Συγκεκριμένα περισσότερο επηρεάζονται οι έμπειροι χρήστες από τους μέτριους και τους αρχάριους.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)