Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Πως διαφέρουν και που συνεργάζονται

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Πως διαφέρουν και που συνεργάζονται

Χατζηιωάννου, Ειρήνη
Ευθυμιάδου, Παναγιώτα

Στόχος της εργασίας είναι να αναλυθούν όσο το δυνατόν βαθύτερα οι δυο κλάδοι, το Marketing και οι Δημόσιες Σχέσεις και να επισημανθούν τα πιο σημαντικά κομμάτια τους. Επιπλέον βασικός στόχος είναι να βρεθούν οι βασικές ομοιότητες και διαφορές και πως αυτά τα δυο τμήματα μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους για να επιτύχουν το βέλτιστο αποτέλεσμα κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Μέσω αυτής της μελέτης είναι δυνατόν να επιτευχθεί η γνωστοποίηση περισσότερων στοιχείων αυτών των δυο κλάδων.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-09


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.