Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις

Ρουκά, Μιχαέλα Δ.

Μελετάται το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα προσδιορίζονται η έννοια, οι αντικειμενικοί σκοποί του, τα στάδια, τα πεδία εφαρμογής του, οι λειτουργίες του, η στρατηγική του, η ιδεολογία του. Αναλύονται οι δημόσιες σχέσεις των επιχειρήσεων, πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή και προσδιορίζονται το αντικείμενό τους, το περιεχόμενό τους, οι μέθοδοι υλοποίησης ενός προγράμματος και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για τις δημόσιες σχέσεις. Τέλος, μελετάται το μάρκετινγκ των δημοσίων σχέσεων σε μία επιχείρηση και συγκεκριμένα η αλληλεξάρτηση της λειτουργίας τους και τα στάδια αποφάσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Δημόσιες σχέσεις
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)