Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά

Φιλιππίδου, Ελένη
Στρίτση, Βασιλική

Θέμα της παρούσης εργασίας είναι η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. Στόχος του εγχειρήματος είναι να διερευνηθούν και να προσδιοριστούν οι πιθανές επιδράσεις του μάρκετινγκ μέσω της κοινωνικής δικτύωσης στη γενικότερη καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών. Ως μέθοδος για τη συλλογή και την ερμηνεία των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν η βιβλιογραφική ανασκόπηση και η ποσοτική έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Συμπερασματικά παρατηρήθηκε ότι, αν και οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν αναγνωρίζουν τις επιδράσεις των διαφημίσεων στα social media στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, οι ίδιοι τείνουν να προδιατίθενται θετικά και να προτιμούν προϊόντα οι εταιρείες των οποίων δραστηριοποιούνται ενεργά στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)