Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός

Μουσαηλίδου, Παρθένα Ι.

Δίνονται στατιστικά στοιχεία αφίξεων τουριστών, παρουσιάζεται ο προγραμματισμός των αφίξεων για το 2016 και γίνεται αναφορά στην ιστορική εξέλιξη του τουρισμού από την αρχαιότητα, τις μορφές τουρισμού, τον ορισμό της έννοιας και τους βασικούς φορείς ανάπτυξής του στην Ελλάδα. Ακόμη, παρουσιάζεται η Θεσσαλονίκη, όσον αφορά την γεωγραφική της θέση, την ιστορία της και γίνεται αναφορά στον αστικό τουρισμό, στο branding, αλλά και στο city branding. Επίσης, αναλύονται, η εφαρμογή του city branding στη πόλη της Θεσσαλονίκης μέσω της Κοινοπραξίας «Thessaloniki City Branding», τα είδη τουρισμού που ελκύουν τους τουρίστες στη πόλη και την σημαντικότητα του σχεδιασμού για την προώθηση ενός τουριστικού προορισμού. Τέλος, αναφέρονται η συμβολή και οι δράσεις των φορέων τουρισμού, τα δυνατά και αδύναμα σημεία της Θεσσαλονίκης.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)