Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Επικοινωνία στον εργασιακό χώρο, συγκρούσεις και διαχείριση κρίσεων. Μελέτη περίπτωσης

Πάρλα, Ευθυμία
Παπαπέτρου, Δέσποινα

Η εργασία έχει ως σκοπό να ερμηνεύσει την διαδικασία της επιχειρησιακής επικοινωνίας, των συγκρούσεων και των κρίσεων που προκύπτουν στις επιχειρήσεις. Μέσω της επικοινωνίας γίνεται ο διαχωρισμός καθηκόντων, δίνονται οδηγίες, συμβουλές και λύσεις έτσι ώστε να λειτουργήσει όσο το δυνατόν καλύτερα η επιχείρηση. Στόχος λοιπόν είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν και εφαρμόζουν την θεωρία της επιχειρησιακής επικοινωνίας και να ερευνηθεί η διαδικασία, οι τρόποι και τα μέσα που χρησιμοποιούν για την εφαρμογή της. Ο μη σωστός τρόπος επικοινωνίας συχνά δημιουργεί εντάσεις και προβλήματα μέσα στην επιχείρηση με αποτέλεσμα να υπάρχουν συγκρούσεις. Οι συγκρούσεις κατά ένα μεγάλο μέρος είναι αποτέλεσμα κακής ή ελλιπούς επικοινωνίας στην επιχείρηση. Γίνεται αναφορά στους τύπους συγκρούσεων και διερευνούνται τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση τους. Τέλος εξετάζονται τα στάδια και τα χαρακτηριστικά των κρίσεων που πλήττουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις καθώς και ο βαθμός ετοιμότητας των επιχειρήσεων στην αντιμετώπιση των κρίσεων αυτών.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-05


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)