Marketing και συμπεριφορά καταναλωτών

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2016 (EL)
Marketing και συμπεριφορά καταναλωτών

Περιστέρης, Χρήστος Χ.
Δοϊρανλής, Ηλίας Β.

Για τις ανάγκες της έρευνας δόθηκε ερωτηματολόγιο 13 ερωτήσεων, σε δείγμα 50 ατόμων (48% άνδρες και 52% γυναίκες), οι 11 αξιολογήθηκαν σε μια 5βάθμια κλίμακα Likert, ενώ οι 2 σε ονομαστική κλίμακα μέτρησης με απαντήσεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Το μάρκετινγκ επηρεάζει τον καταναλωτή αφού οι 15 ερωτηθέντες δήλωσαν πως επηρεάζονται πάρα πολύ και οι 23 πολύ, ενώ ελάχιστοι είναι αυτοί που επηρεάζονται λίγο ή και καθόλου. Υπάρχει μία συνδεδεμένη και στενή σχέση των καταναλωτών με το μάρκετινγκ πώλησης προϊόντων και γι’ αυτό είναι πιο αποτελεσματική η μέθοδος των προσωπικών πωλήσεων, αφού ο πωλητής έρχεται σε προσωπική επαφή με τον πελάτη και η επικοινωνία τους δεν είναι καθαρά και μόνο τυπική. Επίσης, σημαντικό είναι το γεγονός ότι το διαδίκτυο πλέον, παίζει καθοριστικό ρόλο στο μάρκετινγκ, αφού το 26% των ερωτηθέντων απάντησαν πως είναι απόλυτα εξοικειωμένο με το διαδίκτυο και παρουσιάζει μια αποτελεσματικότητα στην πώληση των προϊόντων. Συνοψίζοντας, λοιπόν, όλοι αυτοί οι παράγοντες οδηγούν τους καταναλωτές στην δημιουργία μιας θετικής στάσης απέναντι στο μάρκετινγκ προϊόντων και στην ενίσχυση οποιασδήποτε προσπάθειας που σχετίζεται με αυτό.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.