Ιογενές μάρκετινγκ στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Ιογενές μάρκετινγκ στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

Πατσαβούρα, Χάρις

Η ραγδαία ανάπτυξη των τεχνολογικών μέσων έχει διαμορφώσει καταλυτικά και το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Νέοι τρόποι συστηματικής προβολής προϊόντων και υπηρεσιών έχουν αντικαταστήσει τις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης. Μία τέτοια καινοτόμος μέθοδος είναι και αυτή του ιογενούς μάρκετινγκ, η οποία υπόσχεται εντυπωσιακά αποτελέσματα στον marketer που θα καταφέρει να την αξιοποιήσει κατάλληλα. Ο στρατηγικός σχεδιασμός αυτού του τύπου μάρκετινγκ φαίνεται πως μπορεί να ευνοήσει την ταχύτατη, την ευρύτατη και παράλληλα την πιο οικονομική προώθηση, εάν φυσικά πραγματοποιηθεί με βάση ένα ολοκληρωμένο πλάνο. Τι θα γινόταν άραγε εάν το προϊόν ή η υπηρεσία που επιθυμούμε εξαπλωνόταν όμοια με έναν τεχνολογικό ή βιολογικό ιό; Η παρούσα εργασία παρουσιάζει και αναλύει την έννοια του ιογενούς μάρκετινγκ καθώς και τα οφέλη αλλά και τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από τη χρήση του. Ένας ακόμη στόχος είναι να καταγραφούν οι απόψεις των καταναλωτών-χρηστών για τις ενέργειες μάρκετινγκ που κάνουν οι εταιρίες μέσω πρακτικών και τεχνικών ιογενούς μάρκετινγκ, πόσο τους ικανοποιούν και κατά πόσο τους επηρεάζουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.