Έρευνα αγοράς: μια εμπειρική εφαρμογή

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Έρευνα αγοράς: μια εμπειρική εφαρμογή

Δήμου, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2009

2009


τα τέσσερα βασικά της κεφάλαια γίνεται λεπτομερής παρουσίαση που καλύπτει μεθοδικά το εξεταζόμενο αντικείμενο. Συνοπτικά, η κάτωθι εργασία περιλαμβάνει: Γενική αναφορά σχετικά με την έρευνα αγοράς. Προσδιορίζονται οι όροι από τους οποίους προήλθε η προαναφερόμενη έννοια. Γίνεται, επιπλέον, εξέταση στην επιστημονική θεώρηση του όρου, στη σημασία της έρευνας αγοράς για το Marketing καθώς επίσης, και στα στάδια που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Περιγραφή της μεθοδολογίας για την δειγματοληπτική έρευνα: συγκέντρωση στοιχείων μέσω ερωτηματολογίων με ονομαστικές καταστάσεις. Έρευνα της εγκυρότητας τους με τη χρήση δείκτη Έκθεση του περιεχομένου του ερωτηματολογίου, με παραβολή σχετικών γραφημάτων, που αποδεικνύουν τα αποτελέσματα της έρευνας αγοράς. Εξειδικευμένο τμήμα στη γενικότερη έρευνα αποτελούν τα προϊόντα της ομώνυμης εταιρίας του κ. Κασσανδρινού στην περιοχή της Χαλκιδικής. Δίνονται τα συγκεντρωτικά συμπεράσματα της έρευνας, που κρίνεται αξιόπιστη και αποτελεσματική. Ακολουθούν προτάσεις για πιθανή διερεύνηση της έρευνας μελλοντικά, με στόχο την αύξηση της αξιοπιστίας.

Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ε > Επιχειρήσεις - Αξιολόγηση

Δειγματοληψία (Στατιστική)
Επιχειρήσεις - Αξιολόγηση
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)