Στρατηγικές εξαγωγικού marketing: οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην αγορά της Ιαπωνίας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Στρατηγικές εξαγωγικού marketing: οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην αγορά της Ιαπωνίας

Παπαθανασίου, Ελισάβετ

Στόχος του εξαγωγικού μάρκετινγκ είναι να προωθούνται εγχώρια παραγόμενα προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού. Με τις στρατηγικές του εξαγωγικού μάρκετινγκ διευκολύνονται οι κινήσεις της επιχείρησης ως προς την ένταξη και την προσαρμογή της στις ξένες αγορές. Η ιαπωνική αγορά εξαιτίας της ιδιαίτερης κουλτούρας της χώρας αποτελεί μια δύσκολη όμως και ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα αγορά για τις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Το καλό βιοτικό επίπεδο της και οι υψηλοί της μισθοί αποτελούν κίνητρο για πολλές επιχειρήσεις να καταφέρουν να εδραιώσουν εκεί τις πωλήσεις των προϊόντων τους. Εξαίρεση δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν και οι ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών που εδώ και μερικά χρόνια εξάγουν σημαντικές ποσότητες στην Ιαπωνία. Τα προϊόντα που εξάγονται κυρίως είναι ελαιόλαδο, μέλι, κρασί, και γαλακτοκομικά.

Thesis
NonPeerReviewed

Εξαγωγές - Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)