Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης

Τσενεκλίδης, Χρυσοβλάντης-Κωνσταντίνος

Γίνεται ανάλυση της οικονομικής κατάστασης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) και μελετάται ο ρόλος τους στη σύγχρονη κοινωνία. Καταγράφεται η τεχνική των ΜΜΕ και γίνεται λόγος για τη στάση τους απέναντι στα γεγονότα και κατά πόσο επηρεάζεται το κοινό από τα αυτά. Γίνεται αναφορά στο σκοπό και την μεθοδολογία της έρευνας και παρουσιάζεται το ερευνητικό εργαλείο, η δειγματοληπτική μέθοδος και τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, αναφέρονται τα γενικά συμπεράσματα και διατυπώνονται οι προτάσεις για το μέλλον των ΜΜΕ και την στάση τους απέναντι στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.