Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Οικονομική κρίση και ΜΜΕ: ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης

Τσενεκλίδης, Χρυσοβλάντης-Κωνσταντίνος

Γίνεται ανάλυση της οικονομικής κατάστασης των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) και μελετάται ο ρόλος τους στη σύγχρονη κοινωνία. Καταγράφεται η τεχνική των ΜΜΕ και γίνεται λόγος για τη στάση τους απέναντι στα γεγονότα και κατά πόσο επηρεάζεται το κοινό από τα αυτά. Γίνεται αναφορά στο σκοπό και την μεθοδολογία της έρευνας και παρουσιάζεται το ερευνητικό εργαλείο, η δειγματοληπτική μέθοδος και τα αποτελέσματα της έρευνας. Τέλος, αναφέρονται τα γενικά συμπεράσματα και διατυπώνονται οι προτάσεις για το μέλλον των ΜΜΕ και την στάση τους απέναντι στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)