Επιχειρηματική συνεργασία για πετυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2015 (EL)
Επιχειρηματική συνεργασία για πετυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα

Λαγογιάννη, Μαρία Χ.

Αρχικά, παρουσιάζεται ο στρατηγικός σχεδιασμός και το μάρκετινγκ που πρέπει να κάνει μια επιχείρηση ώστε να θέσει τις προϋποθέσεις για επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα. Συγκεκριμένα, αναλύονται το περιβάλλον του μάρκετινγκ, η σημασία της PEST και της SWOT Analysis, η ορθή τιμολόγηση του προϊόντος, η αναγκαιότητα της προβολής και της προώθησης. Γίνεται αναφορά στην έννοια της ασφάλισης των πιστώσεων εξαγωγών και στην ασφάλιση των εμπορευμάτων τα οποία και προορίζονται για εξαγωγή.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.