Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

Θαλασσινού, Μαρία Μ.

Γίνεται αναφορά στις εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce), το οποίο ολοένα και αναπτύσσεται, σε συνδυασμό με την χρήση των social media από τους e-καταναλωτές. Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των επικοινωνιών έχουν δημιουργήσει πρωτοποριακές μεθόδους με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις σήμερα να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τους πελάτες τους. Παρουσιάζονται στοιχεία που δείχνουν τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με αγορές μέσω διαδικτύου και η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς τροφοδοτεί τις επιχειρήσεις με χρήσιμα δεδομένα για να προγραμματίσουν καλύτερα τις ενέργειές τους. Η διερεύνηση και καταγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς γίνεται μέσα από επιστημονικές έρευνες που πραγματοποιούν επιστημονικοί και άλλοι φορείς, ιδιωτικές επιχειρήσεις και εταιρίες έρευνας αγοράς.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)