Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης

Παπακυριάκος, Αντώνιος Δ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική κρίση, η οποία επηρέασε σε σημαντικό βαθμό την λειτουργία των επιχειρήσεων και ιδιαίτερα των μικρομεσαίων. Στη συνέχεια, γίνεται λόγος για τις διαφημιστικές δαπάνες στην περίοδο της οικονομικής κρίσης και αναφέρονται τα οφέλη της διαφήμισης για τις επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα γίνεται ανασκόπηση των ερευνών σχετικά με την πορεία των διαφημιστικών δαπανών σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Επίσης, παρουσιάζονται ποσοτικά στοιχεία όσον αφορά τις διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα έρευνας ερωτηματολογίου που διενεργήθηκε σε επιχειρήσεις του νομού Θεσσαλονίκης.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.