Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης

Παπακυριάκος, Αντώνιος Δ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική κρίση, η οποία επηρέασε σε σημαντικό βαθμό την λειτουργία των επιχειρήσεων και ιδιαίτερα των μικρομεσαίων. Στη συνέχεια, γίνεται λόγος για τις διαφημιστικές δαπάνες στην περίοδο της οικονομικής κρίσης και αναφέρονται τα οφέλη της διαφήμισης για τις επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα γίνεται ανασκόπηση των ερευνών σχετικά με την πορεία των διαφημιστικών δαπανών σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Επίσης, παρουσιάζονται ποσοτικά στοιχεία όσον αφορά τις διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα έρευνας ερωτηματολογίου που διενεργήθηκε σε επιχειρήσεις του νομού Θεσσαλονίκης.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Διαφήμιση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)