Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης της "PRAKSIS"

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης της "PRAKSIS"

Πουαγιέν, Δάφνη - Λορή Φ.

Αρχικά, γίνεται αναφορά στις έννοιες της κοινωνίας των πολιτών, τον εθελοντισμό, το σχέδιο δράσης και το πρότυπο διοίκησης των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ). Στη συνέχεια, αναλύεται η κοινωνική διάσταση του μάρκετινγκ, περιγράφεται το σχέδιο δράσης των Συνοδευτικών Υποστηρικτικών Υπηρεσιών, η διαδικασία ανεύρεσης εταιρικών πόρων και αναφέρεται το σχέδιο μάρκετινγκ και τα χρονοδιαγράμματα των προγραμμάτων της ΜΚΟ «PRAKSIS». Τέλος, καταγράφονται τα προγράμματα δράσης, οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης και οι αρωγοί της ΜΚΟ «PRAKSIS».

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μη κυβερνητικές οργανώσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)