Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο πολιτικού μάρκετινγκ στις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές του 2010

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2011 (EL)
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο πολιτικού μάρκετινγκ στις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές του 2010

Νάτσιου, Μαρία Α.

Στόχος της έρευνας μας είναι να δούμε κατά πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο έχουν επιλεγεί από τους υποψηφίους στις Δημοτικές εκλογές του 2010 ως εργαλείο προώθησης των ιδεών τους, των θέσεων τους, των απόψεων και προτάσεων τους. Σε τι βαθμό έχουν χρησιμοποιήσει τα νέα εργαλεία προεκλογικής καμπάνιας, αν τα social media και ειδικά το facebook τείνουν να αντικαταστήσουν τους παραδοσιακούς ιστότοπους τι ανταπόκριση είχε από την κοινωνία η προσπάθειά τους. Αν η χρήση αυτών των μέσων είναι τόσο σημαντική και αξιόλογη ώστε σε μελλοντικές εκλογές να μπορεί να θεωρηθεί ως ένα εργαλείο ευρείας αποδοχή και προσέγγισης των υποψηφίων. Για να φέρουμε εις πέρας την έρευνα αυτή αφού καταγράψαμε τις Περιφέρειες, τους Δήμους και τους υποψηφίους ψάξαμε να βρούμε ποιοι επέλεξαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πια έκταση τα χρησιμοποίησαν, πως χρησιμοποιούνται από τους υποψηφίους στις διάφορες γεωγραφικές περιοχές, πως η κομματική προέλευση σχετίζεται με αυτά και κατά πόσο επηρέασε το τελικό εκλογικό αποτελέσματα. Τα μέσα κοινωνικής Δικτύωσης συχνά χρησιμοποιούνται για να προσελκύσουν νέους ηλικιακά ψηφοφόρους οι οποίοι τείνουν να είναι αδιάφοροι ως προς τα πολιτικά δρώμενα της χώρας αλλά και ταυτόχρονα παρουσιάζουν μια μεγαλύτερη δυνατότητα προσέγγισης αυτών των μέσων λόγω το ότι είναι εκτεθειμένοι από τις πρώτες φάσεις της πολιτικής τους δραστηριότητας σε ένα μεγάλο ρεύμα ενημέρωσης παρουσιάζοντας επίσης ένα υψηλότερο επίπεδο μάθησης και γνώσεων. Σαν γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι οι πολιτική θα πρέπει να έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική κατά την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να μην περιορίζονται σε μια απλή παρουσία τους σε αυτά.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Διαδίκτυο (Internet)
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011-09


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.