Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα κατά την διάρκεια της κρίσης = The use of social media by tourism businesses in Greece during the economic crisis

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την καρτέλα τεκμηρίου
μέσα από τον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα *
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2016 (EL)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα κατά την διάρκεια της κρίσης = The use of social media by tourism businesses in Greece during the economic crisis

Διοματάρη, Άννα - Μαρία

Είναι ευρέως γνωστό πλέον ότι το διαδίκτυο αποτελεί ένα μέσο το οποίο εξελίσσεται συνεχώς και διεισδύει στη ζωή των ανθρώπων, αλλά και των επιχειρήσεων, ολοένα και περισσότερο. Μάλιστα, φαίνεται ότι το διαδίκτυο είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αλλιώς socialmedia, τα οποία βρίσκουν και αυτά αυξημένη χρήση στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Η χρήση αυτή των socialmedia, δεν αποτελεί γεγονός μόνο των απλών χρηστών του διαδικτύου, αλλά και των επιχειρήσεων και ακόμη πιο συγκεκριμένα των τουριστικών επιχειρήσεων. Άλλωστε οι τουριστικές επιχειρήσεις δε θα μπορούσαν να μη συμμετάσχουν σε αυτή τη «μόδα» των socialmedia, που αποτελεί βασικό εργαλείο αλληλεπίδρασης μεταξύ των πελατών και των επιχειρήσεων. Οι πελάτες μπορούν να ανταλλάσσουν απόψεις, να αξιολογούν προϊόντα και υπηρεσίες, να προωθούν το περιεχόμενο, να αναζητούν επιχειρήσεις κλπ. Έτσι και οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν μια καλύτερη εκτίμηση για τους πελάτες ή ακόμη και να βελτιώνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών για την καλύτερη ικανοποίησή τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Οικονομική κρίση
Κοινωνικά δίκτυα
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.