Στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2017 (EN)
Στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands

Καρκάτας, Γρηγόρης

Σήμερα, οι νέοι αποτελούν τον βασικό στόχο του μάρκετινγκ, αφού προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται σε αυτούς, κατακλύζουν την αγορά. Τις περισσότερες φορές, τόσο οι νέοι όσο και οι έφηβοι γίνονται θύματα της διαφήμισης και της μάρκας αφού τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής επηρεάζουν και επιβάλλουν με τον τρόπο τους την καταναλωτική συμπεριφορά τους. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη αλλαγή τόσο ως προς το lifestyle που υιοθετούν οι νέοι, όσο και στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Πλέον, οι νέοι, ωριμάζουν πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα να διαμορφώνουν αντιλήψεις και στάσεις ζωής ώστε να καθορίζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Οι νέοι καταναλωτές χαρακτηρίζονται ως άτομα που επηρεάζονται εύκολα από τα ερεθίσματα που δέχονται καθημερινά από τα μέσα ενημέρωσης που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε αυτά. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως για ρούχα και gadgets, ενώ ξοδεύουν και για τη διασκέδαση τους. Γενικά, είναι μία ομάδα καταναλωτών που οι μάρκετερς πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις ανάγκες τους για να μπορέσουν να τους προσεγγίσουν, σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών. Ο σκοπός της εργασίας που πραγματοποιήθηκε είναι να ερευνηθούν οι στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands. Δηλαδή, το αν και σε ποιο βαθμό επηρεάζουν οι επώνυμες μάρκες τα συναισθήματα των νέων καταναλωτών. Για να γίνει η εξέταση των όσων προαναφέρθηκαν πραγματοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Όσον αφορά τη δευτερογενή έρευνα οι πληροφορίες αντλήθηκαν από ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από νέους έως 30 ετών από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)