Η χρήση του SEO σαν εργαλείο marketing

RDF 

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας
Αποθετήριο :
@νάκτησις
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Σημασιολογικός εμπλουτισμός/ομογενοποίηση από το EKT

2017 (EL)
Η χρήση του SEO σαν εργαλείο marketing

Δαβιδόπουλος, Χρήστος Κ.

Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ έχει εισχωρήσει σε μεγάλο βαθμό στην καθημερινότητα της εποχής μας και είναι πλέον ένα εργαλείο που το χρησιμοποιούν πολυεθνικές μέχρι μικρές ατομικές επιχείρησης ανά τον κόσμο. Αυτό δίνει την δυνατότητα και ευκολία σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν με ένα ευρύτερο κοινό, με ελάχιστο κόστος. Όμως το αχανές διαδίκτυο, κάνει δυσκολότερο το έργο τους. Έχοντας όμως υπόψη τους κάποιες βασικές αρχές μπορούν να καταφέρουν να κάνουν την ιστοσελίδα τους πόλο έλξης για εκατοντάδες αγοραστές και επισκέπτες ανά τον κόσμο. Το SEO (Search Engine Optimization) είναι η μία διαδικασία επάνω σε μια σελίδα διαδικτύου κατά την οποία εφαρμόζονται διάφορες μέθοδοι ανάλυσης της και κατασκευής των επιμέρους σελίδων αλλά και ολόκληρης της σελίδας, με σκοπό την βελτιστοποίησή τους, έτσι ώστε να μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να τα ανιχνεύσουν, να τα αναλύσουν και να τα καταχωρήσουν. Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους ένα καλοσχεδιασμένο SEO μπορεί να κάνει το περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας πιο σχετικό, πιο ελκυστικό αλλά και πιο φιλικό προς τους μηχανισμούς ανάγνωσης των μηχανών αναζήτησης έτσι ώστε με μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα να σαρώσουν ολόκληρη την σελίδα και να το ευρετηριάσουν.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2017


cc_by_nc_nd



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.